dimarts, 4 d’agost del 2009

Jooo.... jajaja xD


Eis dons comença la nova era de un nou blog...!!
jajajajaja xD
dons res aket blog sera anomenat: El meu món on jo no hi visc...!!
es unas mica ridicul pero bueno...
no sem a acudit res més normal...
jajaja pues res sera dedicat als dibuixus i a les meves aficions...!!
Bueno dons ja esta aky acaba la presetació del meu nou blog...!!
La veritat esque l'altre esta en nom del meu msn i es una mica ridicul no actualitzava mai i9 ara en aquet provare de fer-ho normalment...!!
XD
Bueno dons passeu-vos i jo em passarè-....!!
COMENTEU...!!

1 comentari:

  1. viiiiivaa xD

    doncs res, que soc la primera en comentar en aquet nou blog del Dídac
    si senyor, s'ha de ser la millor, i jo ho soc xD hahahaha
    Per algo soc la teva mestre...


    Doncs res deixeble, que vagis actualitzant.. Ara mirare a veure com ho faig per agregarte a amics i ja esta xD Soc una mica lerda per aquestes coses... I... estic molt cansada encara d'ahir, no me recuperat xD

    PETONS!

    ResponElimina